تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 9:8 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

اپل کابل های Lighting را در اندازه های کوتاه تر (نیم متر) عرضه کرد.

 

این کابل های USB 2.0 جهت ارتباط کامپیوتر با دستگاه های آیفون ، آیپادتاچ و آیپد عرضه شده است. از این کابل های می توان به عنوان رابطی برای تبادل اطلاعات و شارژ اینگونه دستگاه ها استفاده کرد. همچنین این کابل در آداپتورهای شارژر Lighting نیز قابل استفاده است.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 21:4 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

بعضی اوقات نیاز دارید که درصد باقی مانده از باطری دستگاه خود را در نوار وضعیت مشاهده کنید ، اما نمایش همیشگی آن ممکن است باعث شلوغی بی دلیلی در استتوس بار شما شده باشد.

 

BatteryPeek به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که بخواهید ، به سرعت اقدام به نمایش درصد باقی مانده از باطری کنید ، همچنین در هر زمان که بخواهید ، می توانید آن را مخفی کنید.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 18:34 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

به گزارش Bloomberg ، اپل دارای تیمی از طراحان ۱۰۰ محصول مهم دنیای فناوری است که برای طراحی محصول انقلابی iWatch با یکدیگر همکاری می کنند. گفته می شود که این ساعت قادر خواهد بود اکثر قابلیت های آیفون و آیپد را در اختیارتان بگذارد.

 

برخی از افراد نزدیک به شرکت اپل که نمی خواهند نام آنان فاش شود ، می گویند که این تیم، تشکیل شده از مدیران، اعضای گروه بازاریابی و مهندسین نرم افزار و سخت افزار است که پیش تر در طراحی آیفون و آیپد با اپل همکاری داشته اند. گفته می شود طراحی iWatch از مرحله آزمایشی بسیار فراتر رفته است !

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, | 18:32 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

همزمان با انتشار نسخه جدید Seas0nPass جهت جیلبریک آنتدر iOS 5.2 ، تصمیم گرفتیم آموزش کاملی را در این رابطه برای شما عزیزان آماده کنیم.

 

توجه کنید قبل از آغاز این جیلبریک ، بر روی ویندوز شما باید آخرین نسخه از Microsoft .Net Framework نصب شده باشد. لینک دانلود

 

جهت مطالعه این آموزش به صورت تصویری ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 18:21 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

در این مطلب از سایت i-Clarified.ir ، می خواهیم طرح هایی فزیکی و زیبا از آیپد ۵ را که توسط کمپانی Ciccarese Design طراحی شده است ، برای شما به نمایش بگذاریم.

 

این طرح ، بر مبنای طرحی است که در ماه دسامبر از سوی Macotakara منتشر شد. آیپد ۵ به اندازه ۴ میلی متر کوتاه تر و ۱۷ میلی متر باریک تر از نسل های قبلی است. ضخامت آن نیز نسبت به مدل های فعلی ۲ میلی متر کاهش خواهد یافت. ضخامت آن تقریبا با ضخامت آیپد مینی یکسان خواهد بود. تصاویر بیشتر در ادامه مطلب…

 

دسته بندي : اخبار , محصولات آینده اپل

 دیدن ادامه مطلب »»

 

www.i-clarified.ir

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, | 18:17 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

با عرضه جیلبریک iOS 6 ، عدم وجود کیبورد فارسی در این نسخه ، بسیاری از کاربران را آزار میدهد. در iOS 5 ، قادر بودید با نصب توییک Enable Persian Keyboard For iOS 5 ، اقدام به فعال سازی کیبورد فارسی در تمامی دستگاه ها کنید.

 

اما از آن جا که هنوز توییک رسمی برای فعال سازی این کیبورد منتشر نشده است ، در این مطلب می خواهیم شما را با روش دستی فعال سازی این کیبورد آشنا سازیم.

 

آموزش تصویری در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 9:11 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

 

همانطور که شاهد بودید ، لحظاتی پیش ، تیم Evad3rs جیلبریک آنتدر iOS 6 را به صورت عمومی منتشر کرد. این جیلبریک ، همانگونه که پیش تر اعلام شد ، از ۲۲ دستگاه موجود پشتیبانی کامل دارد ، آن هم به صورت پایدار !

 

از این رو تصمیم گرفتیم آموزش کاملی را در این زمینه برای شما عزیزان تدارک ببینیم. هم اکنون می توانید با مراجعه ، آموزش کامل جیلبریک دستگاه خود را در iOS 6 به ادامه مطلب مطالعه کنید

 

www.i-clarified.ir



 

اگر هم اکنون دستگاه A4 خود را در iOS 6 به صورت تدر جیلبریک کرده اید و اکنون قصد دارید از Evasi0n استفاده کنیم ، باید بگوئیم حتماً نیازی نیست که مجدداً ریستور کنید ! به کمک پکیج Evasi0n 6.x Untether قادر هستید جیلبریک تدر خود را به آنتدر تبدیل کنید ! امیدواریم لذت ببرید.

 

دسته بندي : آموزش , آموزش های جیلبرک و آنلاک

 دیدن ادامه مطلب »»

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 9:6 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

با سلام به تمامی بازدیدکنندگان i-C.lxb.ir . انتظارها به پایان رسید ! سرانجام پس از مدت ها ، طلسم iOS 6 نیز شکسته شد و جیلبریک آنتدر آن با پشتیبانی از تمامی دستگاه ها عرضه شد.

 

هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ، Evasi0n را جهت جیلبریک دستگاه خود ، برای سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس به صورت مستقیم دانلود کنید. به زودی با آموزش این جیلبریک در خدمت شما خواهیم بود.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 8:59 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

امروز ، هکری مشهور با نام Winocm ، خبر از دانگرید موفق دستگاه های +A5 از iOS 6.x به iOS 5.1.1 داد ! گفته می شود که این متد بر روی تمامی دستگاه های iOS جوابگو خواهد بود. به نظر می رسد این مسئله مهم و تقریباً دشوار ، در حال حل شدن است !

 

Winocm به عنوان هکری مشهور در زمینه هکینگ Play Station 3 و برنامه نویسی توییک CameraConnector که در سیدیا با ” RMS ” شناخته می شود ، در روز گذشته نیز خبر از اجرای موفق سیستم عامل لینوکس در آیفون ۴ داده بود !

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 8:54 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

با روز یکشنبه فاصله ی چندانی نداریم ، با توجه به محل زندگی شما ، ممکن است ساعاتی تفاوت پیش بیاید. نکته ای که در این پست می خواهیم به آن اشاره کنیم ، وضعیت نوار جیلبریک آنتدر iOS 6.1 است ! این نوار هم اکنون ۸۰% از مراحل جیلبریک را طی شده نشان می دهد ، در حال حاضر هکرها در حال آخرین تست ها بر روی دستگاه های خود هستند.

 

ساعاتی پیش تست های نهایی ، در کنار پایان یافتن نسخه لینوکس در حال انجام بود و نوار وضعیت مقدار ۷۵% را نشان می داد ، اما اکنون با پایان یافتن نسخه لینوکس ، تمامی تمرکز آنان بر روی تست های نهایی است.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : جمعه 14 بهمن 1391برچسب:, | 21:37 | نویسنده :

www.i-clarified.ir



تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 21:8 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در چین یخ بستنی جدیدی عرضه شده است که قیمت آن ۱ RMB (حدود $0.16) می باشد که نام آن iPhone 5 Knockoff می باشد.

این بستنی با طعم های گلابی و انبه ای موجود می باشد.

 



تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 18:54 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

در این مطلب از سایت i-C.lxb.ir ، قصد داریم به شما ، روش تهیه نسخه پشتیبان از اپلیکیشن های نصب شده در نسخه فعلی سیستم عامل iOS در دستگاه را به شما آموزش دهیم.

همیشه با انتشار نسخه ای جدید از سیستم عامل محصولات اپل ، یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران ، مشکل نصب مجدد تک تک اپلیکیشن های موجود بوده است. اما با آموزشی ساده که در این مطلب با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت ، خواهید توانست برای همیشه این نیاز خود را برطرف کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 18:50 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

همانطور که شاهد بودید ، با نسخه نهایی iOS 6.1 ، اخبار داغی از جیلبریک آنتدر این ورژن به اطلاعتان رساندیم. هکر معروف گروه Evad3rs با نام Pimskeks ، اعلام کرد برای اعمال این جیلبریک ، لازم است دستگاه شما از طریق آیتونز به صورت شیفت ریستور به iOS 6.1 به روز رسانی شده باشد.

” در صورتی که می خواهید دستگاه خود را جیلبریک کنید ، از طریق Software Update این کار را انجام ندهید ! دستگاه خود را به کمک آیتونز شیفت ریستور کنید. ”

جزئیات در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 18:48 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

به گزارش ۹to5mac ، اولین تصویر از بخش پشتی آیپد نسل پنجم به بیرون درز پیدا کرد !

” در حالی که هنوز نمی توانیم این تصویر را به طور کامل تأیید کنیم ، باید بگوئیم که این تصاویر ، از لحاظ جنس و طراحی بدنه ، مطابق به شایعاتی است که پیش تر در این رابطه به اطلاعتان رساندیم. در این تصویر ، نمی پشتی از کاور آیپد نسل پنجم را که نمایشگری ۹٫۷ اینچی در آن پیش بینی می شود ، مشاهده می فرمایید. همانطور که در تصویر دوم مشاهده می شود ، ضخامت بدنه آن ، با ضخامت بدنه پشتی آیپد مینی برابری می کند. ”

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 18:44 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

اپل از آیپد ۴ با نمایشگر رتینا با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رونمایی کرد.

” نسخه ۱۲۸ گیگاباتی آیپد ۴ به نسخه های WiFi و WiFi + Cellular اضافه شده است که به کمک آن ، می توانید به میزان ۲ برابر نسبت به مدل های ۶۴ گیگابایتی اقدام به ذخیره سازی اطلاعات مهم خود نظیر : تصویر ، فیلم ، موزیک ، اسناد PDF ، آفیس و… کنید.”

جزئیات بیشتر و قیمت های مدل های جدید در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 18:40 | نویسنده : مصطفی اسلمی

مشکلی همیشگی که در عرضه تمامی نسخه های جیلبریک با آن رو به رو بوده ایم ! روز یکشنبه جیلبریک آنتدر iOS 6.1 Final عرضه می شود و عده ای از کاربران با عجله فراوان ، اقدام به دانلود کردن ابزار آن می شوند و شروع به اعمال تغییرات دلخواه در دستگاه های خود می کنند. مشکلی که به وجود می آید ، این است که سیدیا با سورس های مختلف خود ، باید برای تک تک کاربران ، پکیج های موجود را در اصطلاح Load کند. بنابراین ، همیشه با انتشار جیلبریک جدید ، تا چند روز ، سرعت Loading پکیج ها و اضافه کردن سورس های جدید ، بسیار کاهش می یابند.

اما این بار ، Saurik و دیگر مدیران سورس ها ، قصد دارند اقدامات پیشگیرانه ای را در این راستا انجام دهند. تا کاربران بتوانند تجربه ای روان و لطیف از استفاده از Cydia در ساعات اولیه جیلبریک داشته باشند. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 12:29 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

گزارشی جدید از سوی iLounge می گوید که اپل در حال کار بر روی آیپد ۵ با ظاهری بسیار مشابه با ظاهر فعلی آیپد مینی است که در ماه اکتبر رونمایی می شود. همچنین در ادامه ، شاهد گفته هایی در مورد دو نسل جدید از آیفون هستیم ، آیفون ۵S و آیفون با هزینه ای کمتر !

ظاهر آیپد نسل پنجم چگونه خواهد بود؟ از لحاظ عمودی ، نمایشگری ۹٫۷ اینچی را خواهیم داشت و تقریبا گودی های راست و چپ ناچیز هستند. اما فواصل بالا و پایین برای دوربین فیس تایم و دکمه هوم هنوز در جای خود قرار خواهند داشت. گفته می شود که آیپد ۵ به طرز حساسی نازک تر از قبل خواهد بود ، همچنین اندازه کلی آن از نمونه های قبل کوچک تر خواهد بود. لبه ها و انحناهای آن نیز از آیپد مینی طبعیت خواهند کرد. اپل چگونه این کار را انجام خواهد داد؟


 

www.i-clarified.ir

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 12:16 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

با سلام به تمامی بازدیدکنندگان عزیز سایت i-C.lxb.ir . همانطور که مستحضر هستید ، مدتی است که سورس Hackulo از ارائه سرویس ، خودداری کرده و سرویس قدرتمند و محبوب Installous به کار خود پایان داده است. پس از پایان کار Installous ، روش های گوناگونی برای نصب اپلیکیشن های کرک شده بر روی وب سایت های مختلف قرار گرفت. فعال ترین گروه ها در زمینه سرویس های اپلیکیشن های کرک شده ، گروه های چینی زبان هستند که سایت های گوناگون و بسیار فراوانی را پس از پایان سرویس دهی Installous راه اندازی کردند.

با آن که سرویس های فراوانی به عنوان جایگزین Installous وجود دارند ، اما به دلیل زبانِ چینی ، تقریبا برای اکثر کاربران غیر قابل استفاده هستند. از این رو بر آن شدم که یکی از اپلیکیشن هایی که در حاضر حاضر به نحو مطلوب در حال سرویس دهی می باشد را به صورت انگلیسی خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. جزئیات بیشتر به همراه لینک دانلود در ادامه مطلب…

آپدیت اول : حتماً با مراجعه به ادامه مطلب ، آپدیت اول را که با رنگ آبی اضافه شده است ، مطالعه کنید !

توجه : دستگاه شما باید جیلبریک شده باشد !

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 12:9 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

تحلیلگر iLounge با نام Jeremy Horwitz اطلاعاتی جدید از آیپد ۵ ، آیفون ۵S و آیپد مینی نسل دوم منتشر کرد. در گزراش قبل خواندیم که آیپد نسل بعد ، نمونه ای بزرگ تر از آیپد مینی فعلی خواهد بود.

آیفون ۵S هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است ، اما گزارشات حاکی از آن هستند که در نسل بعدی آیفون ، شاهد به روز رسانی قدرتمند بخش دوربین هستیم. گفته می شود که دوربین آیفون ۵S با الهام از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی شرکت سونی و یک فلاش قدرتمند تر خواهد بود. نمونه های اولیه با کد های شناسایی N51 و N53 نام گذاری شده اند و زمان در نظر گرفته شده برای رونمایی از آن ها ، جولای ۲۰۱۳ می باشد.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 12:8 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

ساعاتی پیش نگارشی دیگر از نسخه های بتای iOS 6.1 از سوی اپل برای دستگاه های آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ عرضه شد.

مطابق با جدول زمان بندی شده برای هرکدام از نسخه های بتای iOS 6.1 ، آخر این هفته ، اپل بایست نسخه GM یا آخرین بتا که در حال حاضر بتای ۵ است را عرضه می کرد. لازم به ذکر است که نسخه ی بتای ۴ این دوشنبه منقضی می شود.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 12:3 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

طراحی با نام Pavel Simeonov ، طرحی مفهومی از iWatch را منتشر کرده است. نمایشگر این طرح مفهومی ، از نوع رتینا ، ۲٫۵ اینچ ، دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ و به صورت منحنی شکل می باشد.

” احتیاجی به پرسش نیست ! iWatch به صورت خودکار شما را از اطلاعات مورد نیازتان بهره مند می کند. تنها کافیست دست خود را تکان دهید تا iWatch شما را از وضعیت آب و هوا ، موقعیت مکانی ، مکان های نزدیک به شما مطلع سازد. حتی علائم پزشکی نظیر فشار خون ، میزان نبض و… نیز به صورت خودکار به شما نمایش داده می شوند. ”

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 11:23 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

بعدازظهر امروز ، اپل به صورت بی سر و صدا ، بخش جدیدی را با نام App Store Notes ، به بخش توضیحات اپلیکیشن های App Store اضافه کرد !

این بخش ، مختص اعلام ویژگی ها و توضیحات خلاصه در مورد هر یک از اپلیکیشن ها است.

اپل چنین عملی را در گذشته نیز انجام داده بود ، اما این بار به نظر می رسد این کار در مقیاسی وسیع تر انجام گرفته است. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 11:9 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

در این مطلب از سایت i-Cl.lxb.ir ، قصد داریم طرح هایی مفهومی از آیفون نسل بعد را که از آیپد مینی الهام گرفته شده اند ، برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم. این طرح از سوی طراحی با نام Alexander Kormishin منتشر شده است.

در این تصاویر ، بدنه پشتی آیفون ۵S ، نمونه هایی رنگی از بدنه پشتی آیپد مینی هستند. به نظر شما آیا چنین طرحی به حقیقت خواهد پیوست؟ تصاویر بیشتر در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 19:50 | نویسنده : مصطفی اسلمی

سامسونگ ساعاتی پیش از فروش ۱۰۰ میلونی دستگاه های Galaxy S خبر داد.

گل سرسبد خانواده سامسونگ ، یعنی Galaxy ، پس از گذشت ۲ سال و ۷ ماه از اولین عرضه اش در ماه می سال ۲۰۱۰ ، سرانجام به فروش ۱۰۰ میلونی دست پیدا کرد. سامسونگ گلکسی اس ۳ تنها در طول ۵ ماه به فروش ۳۰ میلونی و در طول ۷ ماه به فروش ۴۰ میلیون دست یافت. در حال حاضر ، روزانه ، ۱۹۰ هزار واحد از این اسمارت فون ها به فروش می رسند. جالب است بدانید که سامسونگ گلکسی اس ۲ در طول ۲۰ ماه به فروش ۴۰ میلیونی دست پیدا کرده

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 19:44 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در کریسمس ، بسیاری از مردم در سرتاسر جهان ، با خوشحالی این روز را جشن می گیرند. میلیون ها نفر در این روز ، اسمارت فون ها و تبلت های خود را فعال سازی کردند.

با توجه به گزارشی از سوی Flurry ، بیش از ۱۷٫۴ میلیون دستگاه آندروید و iOS در روز کریسمس فعال شدند. این به معنای رشد ۳۳۲ درصدی نسبت به حالت نرمال است.

جالب است بدانید از اول تا بیستم ماه دسامبر ، این رقم برابر با ۴ میلیون عدد در روز بود. در کریسمس مقدار نهایی آن به ۱۷٫۴ میلیون عدد رسید. این رقم در کریسمس سال گذشته ۶٫۸ میلیون دستگاه اعلام شده بود.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 19:40 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در این مطلب از سایت i-Cl.lxb.ir قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار ۲۵PP آشنا سازیم. یک اپلییشن چینی زبان ، که با سوء استفاده از حفره ای نرم افزاری در اپلیکیشن های IPA ، امکان نصب برنامه ها و بازی های کرک شده را در دستگاه های جیلبریک نشده امکان پذیر می کند ، جالب است بدانید در این فرآیند نیازی به ثبت UDID دستگاه هم نیست !

پیغام مدیریت : از آن جا که هنوز در نسخه ی آزمایشی این اپلیکیشن هستیم ، قصد نداشتیم به معرفی آن بپردازیم. با توجه به پایان سرویس دهی Hackulo.us و مشکلات پیش روی کاربران ، به صورت موقت می توانید از این نرم افزار ، برای دانلود و نصب اپلیکیشن های کرک شده استفاده کنید.

با این نرم افزار می توانید تمامی اپلیکیشن های دلخواه خود را از iOS 3.1 تا iOS 6.0.2 بر روی تمامی دستگاه ها نصب کنید. باز هم تأکید می کنیم احتیاجی به جیلبریک بودن دستگاه هم ندارید ! این روش بر روی جدیدترین دستگاه های iOS یعنی آیفون ۵ ، آیپد ۴ و آیپد مینی هم قابل اجراست !

با توجه به آزمایشی بودن این نرم افزار ، هنوز نسخه ای انگلیسی و یا حتی فارسی سازی شده در دسترس نیست. از این رو ، با آموزش آماده شده در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 19:7 | نویسنده : مصطفی اسلمی

آیا منتظر جیلبریک برای iOS 6.0 و iOS 6.0.1 هستید؟ به هیچ وجه دستگاه خود را در صورت ارائه نسخه نهایی iOS 6.1 ، به این نسخه به روز رسانی نکنید. ویژگی های امنیتی در iOS 6.1 به قدری بهینه شده اند که دیگر امکان نفوذ به این سیستم عامل ، تقریباً غیرممکن خواهد شد.

هکر معروف i0n1c در این باره اعلام کرد :

با آنکه هنوز نسخه های فعلی iOS 6 جیلبریک رسمی نشده اند ، در نسخه های آزمایشی iOS 6.1 ، مشاهده می شود که امنیت آن ها به قدری بالا رفته اند که امکان نفوذ به این سیستم عامل ، بسیار سخت تر از قبل شده است.

i0n1c به عنوان یکی از معروف ترین هکرهای سیستم عامل iOS که در پایدارسازی جیلبریک های نسخه های ۴ کمک بسیاری را به جامعه جیلبریک کرد ؛ با این خبر ، بسیاری از کاربران را از جیلبریک آنتدر iOS 6 نا امید می کند.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 19:4 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در این مطلب از سایت i-C.lxb.ir ، قصد داریم اولین ویدیوی طراحی مفهومی را برای آیفون ۵S برای شما عزیزان به نمایش بگذاریم. در این طرح ، آیفون ۵S با ویژگی پروژکتورهای دوگانه نشان داده می شود ، یکی از آن ها برای نمایش تصویر و دیگری برای نمایش کیبورد استفاده می شود. دانلود این ویدیو در ادامه مطلب… پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 19:3 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در این مطلب ، قصد داریم تصاویری را از فروشگاه های اپل ، مایکروسافت و سونی در شب های کریسمس ۲۰۱۳ به نمایش بگذاریم. از شما دعوت می کنیم با مراجعه به ادامه مطلب ، ضمنِ مشاهده ی این تصاویر ، نگاهی به تعداد مشتریان آنان در نزدیکی سال جدید بیندازید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 19:0 | نویسنده : مصطفی اسلمی

در روزهای گذشته ، وعده ی انتشار توییک Auxo را به شما کاربران سیستم عامل iOS دادیم.

Auxo این ویژگی را در اختیارتان می گذارد که بتوانید در نمایی بزرگ تر ، اپلیکیشن های در حال اجرا را با پیش نمایشی زنده در پیش روی خود داشته باشید. Auxo در ابتدا فقط یک طرح مفهومی بود ، اما هنگامی که بازخوردهای مثبت به آن داده شد ، ایده ی آن قوت گرفت. حال شاهد انتشار رسمی این توییک هستیم. بنابراین می توانیم این مژده را به شما کاربران دستگاه های جیلبریک شده در iOS 6 بدهیم که هم اکنون قادر هستید این اپ سوئیچر جذاب را بر روی دستگاه خود داشته باشید.

نکته : این نسخه تنها برای آیفون و آیپاد تاچ ، فقط در iOS 6 قابل استفاده است ، بنابراین از نصب آن در iOS 5 خود داری کنید. احتمالاً به زودی شاهد انتشار نسخه iPad و همچنین سازگاری با iOS 5 خواهیم بود. جزئیات در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 18:59 | نویسنده : مصطفی اسلمی

به گزارش DigiTimes ، اپل در حال ارزیابی تأمین کنندگان نمایشگرهایی با فناوری IGZO می باشد ، در صورتی که همه چیز به خوبی پیش رود ، در نمایشگر دستگاه های نسل بعدی شرکت اپل ، شاهد فناوری IGZO خواهیم بود.

منبع ادامه می دهد که شرکت اپل در حال گفتوگو با شرکت شارپ ، جهت بهره برداری از این فناوری در سال ۲۰۱۳ می باشد. گفته می شود خط AU Optronics (AUO) L5C جهت دست یابی به این تولیدات مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این ، کمپانی Innolux نیز که مجاز به استفاده از فناوری IGZO شرکت شارپ در خط های ۳G و ۵G است ، احتمال دارد در لیست تأمین کنندگان این نمایشگرها قرار گیرد.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 18:54 | نویسنده : مصطفی اسلمی

سرانجام پس از مدت ها انتظار ، نسخه آزمایشی نرم افزار BlueStacks App Player جهت اجرای بیش از ۷۰۰ هزار اپلیکیشن آندرویدی در سیستم عامل مک منتشر شد.

در ماه ژوئن ، نسخه ی آلفا از این برنامه از سوی این شرکت منتشر شد که به شما کاربران مکینتاش ، امکان اجرای برخی از اپلیکیشن های آندروید را میداد. اما با انتشار نسخه بتا ، می توانیم این مژده را به شما عزیزان بدهیم که هم اکنون قادر هستید بیش از ۷۵۰ هزار اپلیکیشن آندرویدی را در میکنتاش خود اجرا کنید.

دانلود این نرم افزار در ادامه مطلب…

 

www.i-clarified.ir



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 18:52 | نویسنده : مصطفی اسلمی

با توجه به شایعه ای از TGBus ، اپل و اینتل در حال کار بر روی یک ساعت مچی هوشمند با هماهنگی با دستگاه های آیفون ، آیپاد و آیپد هستند.

با توجه به خبرهایی از سوی تأمین کنندگان محصولات اپل ، اپل و اینتل در حال طراحی یک ساعت بلوتوثی هوشمند هستند که با نمایشگر ۱٫۵ اینچی RiTdisplay و OLED با پوشش شیشه ای (ITO (Indium Tin Oxide در اوایل سال ۲۰۱۳ رونمایی خواهد شد.

این سایت در ادامه می گوید پیش تر ، شاهد رونمایی محصولی مشابه از سوی شرکت سونی با نام Sony Smart Watch بوده ایم. بنابراین شرکت اپل ، در این زمینه ، ” اولین ” نخواهد بود.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 20:51 | نویسنده : مصطفی اسلمی

یک دختر چینی ، تصویری از آیفون ۵ خمیده شده را در دستان خود بر روی Weibo به اشتراک گذاشت. این دختر ، به صورت اتفاقی بر روی این آیفون نشست ، جالب است بدانید که آیفون ۵ خواهر او ، به همین سادگی خمیده شد ! آیفون ۵ بسیار نازک و حساس طراحی شده است ، با دیدن این تصویر ، می توان به این موضوع پی برد.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 20:43 | نویسنده : مصطفی اسلمی

 

به گزارش DigiTimes ، شرکت اپل در تولید آیپد مینی نسل بعد ، توجه ای ویژه ای را به نمایشگر این محصول خواهد داشت.

بسیاری از کاربران معتقدند در نسل بعدی آیپد مینی ، نمایشگر رتینا را شاهد خواهیم بود. همانطگونه که در مورد دستگاه های آیپد و آیفون شاهد بودیم ، احتمالاً در نسل های آینده ی آیپد مینی ، نمایشگری رتینا و ۳۲۶PPI را با رزولیشن ۱۵۳۶×۲۰۵۸ خواهیم داشت.

این منبع در ادامه این نکته را یادآور می شود که ممکن است در نسل بعدی آیپد های ۹٫۷ اینچی ، احتمالاً تنها از یک نوار LED استفاده شود تا وزن کلی دستگاه کاهش یابد.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 20:40 | نویسنده : مصطفی اسلمی

اپل به تازگی نسخه جدید فریمور iPod Nano 7G را منتشر کرده است.

این به روز رسانی جهت رفع ایرادات بلوتوث و هدفون ها ریلیز شده است. جهت به روز رسانی ، دستگاه خود را به آیتونز وصل کنید تا فریمورهای آماده برای دانلود را مشاهده کنید.

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 20:37 | نویسنده : مصطفی اسلمی

اپل امروز اعلام کرد : تنها پس از گذشت ۳ روز از زمان آغاز فروش آیفون ۵ در کشور چین در تاریخ ۱۴ دسامبر ، بیش از ۲ میلیون از آن به فروش رفته است.

آیفون ۵ از پایان ماه دسامبر ، در ۱۰۰ کشور مختلف در دنیا در دسترس خواهد بود. این سریع ترین میزان رشد گوشی های آیفون ، در تمامی سال های عرضه ی آن بوده است.

یکی از خریداران در این باره می گوید : فروش آیفون ۵ در آخر هفته بسیار شگفت انگیز بوده است. تیم کوک به عنوان مدیرعامل شرکت اپل پیش تر اعلام کرده بود : ” مشتریان محصولات اپل در کشور چین ، برای ما بسیار مهم هستند ، به گونه ای که ما نمی توانیم محصولات اپل را برای مدت طولانی از آن ها دور نگاه داریم. ”

 

www.i-clarified.ir



تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 20:35 | نویسنده : مصطفی اسلمی

بسیاری بر این باورند که اپل قصد دارد چرخه ی عرضه ی محصولات خود را که تا سال گذشته ، یک ساله بود ، به نیم ساله تغییر دهد ! بنابراین اگر این طور باشد ، هر نیم سال ، باید شاهد آیفون یا آیپد های جدید باشیم !

مدیرعامل سابق اپل با نام John Sculley ، در گزارش با CNBC اینگونه می گوید :

” من فکر می کنم شرکت اپل در راه تغییری بسیار مهم در طولِ تاریخ می باشد ! تا پیش از این ، اپل هر یک سال ، از محصولی جدید رونمایی می کرد. اما به نظر می رسد از این پس شاهد رونمایی ۲ محصول در هر سال باشیم ؛ این موضوع باعث می شود چرخه ی تأمین کنندگان محصولات اپل پیچیدگی بیشتری را به خود بگیرد. اما تا به امروز ، این چرخه ی جدید ، وظیفه ی خود را به خوبی انجام داده است. ”

 

www.i-clarified.ir



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ